کراتینین سطح بالا تا 3.8 آیا این بدان معناست که کلیه بیماری پاییز را به مرحله 3
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کراتینین سطح بالا تا 3.8 آیا این بدان معناست که کلیه بیماری پاییز را به مرحله 3

سطح کراتینین من بالا تا 3.8 است که به معنی بیماری کلیوی به مرحله 3 سقوط؟ شما می دانید سطح کراتینین یکی از مهم شاخص بیماری کلیه است، اما از آن است که تنها یک نیست. بنابراین، ما می توانیم بیماری کلیوی قاضی نه تنها در سطح کراتینین بستگی دارد.

سطح کراتینین بالا تا 3.8 به معنای چیزی است که برای بیمار بیماری کلیوی؟

اگر چه سطح کراتینین است تنها شاخص بیماری کلیه، اما با توجه به سطح آن نیست، ما همچنین می توانیم چیزی در مورد بیماری خود می دانیم.

در درمانگاه، سطح کراتینین سرم 3.8 است در مرحله 3 بیماری کلیه، و برای افرادی که کراتینین سطح است تا به این معنی وجود دارد فقط سمت چپ کمتر از 30٪ عملکرد کلیه می تواند کار طبیعی است. به طوری که تقاضا بیماران به اقدامات در حال حاضر برای جلوگیری از این بیماری را بدتر می رود.

چگونه می توان بیماران می دانیم که مرحله آنها در هستند؟

در واقع، سطح GFR می توانید با ما تمام داستان در مورد بیماری کلیه خود را بگویید. اما دشمن برخی از بیماران ممکن است آنها نمی توانند سطح GFR به دلایل بسیاری، سپس آنها می توانند دیالیز خشن با توجه به سطح کراتینین سرم خود را. اگر شما می خواهید بدانید که مرحله شما در هستند، اما نمی دانم چگونه آن را قضاوت، شما می توانید دکتر ما در واتساپ / وایبر مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ما واتساپ / وایبر: +8618633865632

اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی و یا کاهش سطح کراتینین بالا، شما می توانید ایمیل ارسال و یا ترک پیام به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: